Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > STŘEDNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – ODBORNÉ > 5.1 ŠKOLA SOUSTAVNĚ ZÍSKÁVÁ INFORMACE O POSUNECH VÝSLEDKŮ KAŽDÉHO ŽÁKA VE VŠECH VZDĚLÁVACÍCH OBLASTECH A REAGUJE NA NĚ VHODNÝMI PEDAGOGICKÝMI OPATŘENÍMI.

5.1 Škola soustavně získává informace o posunech výsledků každého žáka ve všech vzdělávacích oblastech a reaguje na ně vhodnými pedagogickými opatřeními.


Vedení školy a pedagogové průběžně uplatňují sdílený systém k získávání aktuálních informací o výsledcích vzdělávání každého žáka a sledování jejich vzdělávacích pokroků. Tento systém je vhodně nastaven vzhledem k podmínkám školy a potřebám žáků, je propojen s hodnocením praktického vyučování a praxe a umožňuje škole podávat objektivní informace o výsledcích a pokroku všech skupin žáků. Škola se zjištěnými vzdělávacími výsledky dlouhodobě cíleně zabývá a dokáže z nich podle potřeby přijímat efektivní opatření ke zlepšování vzdělávacích výsledků žáků. Účinnost přijatých opatření škola pravidelně vyhodnocuje na všech úrovních řízení pedagogického procesu.